Τρίτη, 6 Μαΐου 2014

Θεσ/νίκη: Οι «αναδουλειές» των πάρκινγκ και τα… διπλοπαρκαρισμένα

Η εικόνα με τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα είναι μια καθημερινότητα στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Όπως καταγγέλουν οι ιδιοκτήτες χώρων στάθμευσης, οι νόμοι δεν εφαρμόζονται και μάλιστα από τότε που καταργήθηκε και η Δημοτική αστυνομία τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα.
Ο Μάκης Ηλιάδης, ιδιοκτήτης πάρκινγκ το οποίο νοικιάζει από το Δήμο Θεσσαλονίκης, λέει ενδεικτικά πως φέτος ήταν η χειρότερη Μ. Εβδομάδα όλων των εποχών. Μάλιστα  όπως δηλώνει στο karfitsa.gr,  υπάρχουν και ιδιοκτήτες που παρατούν τα οχήματά τους στα πάρκινγκ, επειδή δεν έχουν να τα πληρώσουν. Μάλιστα πολλές φορές πρόκειται και για αυτοκίνητα πολυτελείας.
Ο Παρασκευόπουλος Ιωάννης, επίσης ιδιοκτήτης πάρκινγκ, δήλωσε στο karfitsa.gr «Πάμε για διάλυση!  Από εκεί που χρεώναμε 150 ευρώ το μήνα, φτάσαμε με προσφορές να ρίχνουμε τις τιμές ακόμα και στα 50 ευρώ το μήνα και πάλι πολλά πάρκινγκ να είναι άδεια. Εγω επειδή έχω πολύ χαμηλή τιμή είμαι σχεδόν γεμάτος, με τις παλιές τιμές ήμουν 70% κάτω».
«Δεν τηρείται η νομιμότητα» καταγγέλλει η Φρέντι Βήκα.
Οι τιμές έχουν σχετικά μειωθεί ο κόσμος όμως δεν έρχεται. Είχαμε τη χειρότερη μεγάλη εβδομάδα όλων των εποχών. «Από τη στιγμή που είναι όλη η πόλη ένα ελεύθερο πάρκινγκ, γιατί να έρθει ο άλλος σε μένα 3 ευρώ που είναι η πρώτη ώρα;» διερωτάται.  Ταυτόχρονα καταγγέλλει πως ο Δήμος Θεσσαλονίκης στάθηκε απέναντί στους ιδιοκτήτες πάρκινγκ. «Ο Δήμαρχος, πιστεύω λόγω κακής ενημέρωσης , έκανε συμφωνία με ένα και μοναδικό επιχειρηματία, ο οποίος του παρουσιάστηκε σαν πρόεδρος των ιδιοκτητών πάρκινγκ. Εκείνος του είπε ότι ρώτησε και κανένας συνάδελφός του δεν ενδιαφέρεται και έδωσαν τα χέρια με τον Δήμαρχο. Τυχαία πληροφορήθηκα το γεγονός και πήγα στο Δήμαρχο και είπα αν υπάρχει συμφωνία να συμμετέχουμε κι εμείς, να δούμε τις προϋποθέσεις, γιατί να μείνουμε απ’ έξω; Βέβαια εδώ υπήρχαν αντισταθμιστικά οικονομικά οφέλη. Τα αντισταθμιστικά οφέλη για αυτό το πάρκινγκ, επειδή είναι τεράστιο, 24.000τ.μ, θα ήταν τεράστια. Το συγκεκριμένο μέτρο σταμάτησε, γιατί ήδη είχε ξεκινήσει να παίρνει το πάρκινγκ κόσμο και μάλιστα δεν έκοβε και τιμολόγια, με 75 ευρώ, αναγκάστηκε να το παγώσει ως μέτρο γιατί δεν μπορούσαμε να μπούμε εμείς μέσα».
Ο Ανδρέας Κουράκης που είχε χειριστεί την υπόθεση τότε, έχει άλλη άποψη. «Είχαν εμφανιστεί τουλάχιστον δύο ιδιοκτήτες, οι οποίοι διαχειρίζονται 4-5 πάρκινγκ της πόλης. Το πρόγραμμα τότε δεν προχώρησε διότι προέβλεπε απαλλαγή των δημοτικών τελών από τα συνεργαζόμενα πάρκινγκ. Τα δημοτικά τέλη όμως είναι αντισταθμιστικά και πρέπει να πηγαίνουν μόνο στην καθαριότητα και τον φωτισμό και για το λόγο αυτό η αποκεντρωμένη διοίκηση το απέρριψε». Μάλιστα όπως αποκάλυψε στo karfitsa.gr ετοιμάζεται νέο πρόγραμμα συνεργασίας με πάρκιγνκ, στο οποίο όμως ο Δήμος θα πληρώνει κάποιο μίσθωμα
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...