Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018

Το "φαινόμενο" της Δημοτικής Αστυνομίας Ιεράπετρας

Η Ιεράπετρα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη πόλη της Κρήτης με πληθυσμό 25.000 κάτοικους και αποτελεί το κυριότερο εμπορικό κέντρο του νομού για εξαγωγές αγροτικών προϊόντων προς την Ευρώπη. Η οικονομική ακμή της οφείλεται τόσο στον τουρισμό όσο και στην παραγωγή πρώιμων κηπευτικών που καλλιεργούνται στα πολλά θερμοκήπια της περιοχής. Αποτέλεσμα τόσο λόγο της τουριστικής κίνησης όσο και λόγο του αυξημένου αριθμού οικονομικών μεταναστών υπάρχει έντονη οικονομική δραστηριότητα και τους δώδεκα μήνες του χρόνου. 

Αυτό λοιπόν που μας έκανε εντύπωση ήταν η παρουσία μίας υπηρεσίας κυριολεκτικά «πανταχού παρών» και μιλάμε για τη Δημοτική Αστυνομία Ιεράπετρας. Παρακολουθώντας κάποιος τα δρώμενα της πόλης έβλεπες τη Δημοτική Αστυνομία να ασχολείται καθημερινά και να παλεύει με το κυκλοφοριακό, αργότερα έβλεπες ένα Δημοτικό Αστυνομικό να κάνει ελέγχους σε καταστήματα, ενώ το απόγευμα έβλεπες ως είδηση στα τοπικά ΜΜΕ ότι η «Δημοτική Αστυνομία έκανε αιφνιδιαστικό έλεγχο στη Νήσο Χρυσή»  και μπορούσες εύκολα να κλείσεις το βράδυ σου διαβάζοντας ότι «νέα υπόθεση κακοποίησης σκύλου, επιβλήθηκαν πρόστιμα από τη Δημοτική Αστυνομία». Αυτό λοιπόν που μας κέντρισε το ενδιαφέρον και την περιέργεια ήταν το ότι μάθαμε ότι η Δημοτική Αστυνομία Ιεράπετρας αποτελείται από…… ένα μονάχα υπάλληλο! Ναι μία ολόκληρη υπηρεσία με πολύ δύσκολο αντικείμενο, στην Ελλάδα του 2018 αποτελείται από μόνο ένα Δημοτικό Αστυνομικό ο οποίος επι της ουσίας είναι «ένας εναντίον 25.000 κατοίκων και 5.000 επισκεπτών!  

Συναντήσαμε λοιπόν το Δημοτικό Αστυνομικό κ .ΓΑΪΤΑΝΑΚΗ Ιωάννη ο οποίος μας είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα τόσο για το θεσμό όσο και για την πόλη. 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πείτε μας λίγα λόγια για τη Δημοτική Αστυνομία, πότε ιδρύθηκε ως θεσμός στην Ιεράπετρα? 

Η Δημοτική Αστυνομία ιδρύθηκε για πρώτη φορά στην Ιεράπετρα το 2007, οι πρώτες προσλήψεις έγιναν το 2009 και το Σεπτέμβριο του ίδιου μήνα έγινε η πρώτη εμφάνιση (4) Δημοτικών Αστυνομικών στους δρόμους της Ιεράπετρας. Ακολούθησε ή κατάργηση της υπηρεσίας το 2013 λόγο μνημονιακής επιλογής οπότε 3500 Δημοτ.αστυνομικοι μετακινήθηκαν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου όπως Αστυνομία, Καταστήματα Κράτησης, Οικονομικές εφορίες κλπ.  Το 2015 η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ έδωσε δικαίωμα σε όποιο Δήμο επιθυμούσε για επανασύσταση της υπηρεσίας, αλλά με δικαίωμα επιστροφής μόνο σε όσα παιδιά είχαν μετακινηθεί στην Ελληνική Αστυνομία αποτέλεσμα ήταν να γυρίσει τελικά πανελληνίως μόνο το 30% της προηγούμενης δύναμης, πράγμα που απέτρεψε πολλούς Δήμους στο να επανασυστήσουν την υπηρεσία.  Στην Ιεράπετρα ο Δήμαρχος κ. Καλαντζάκης τόλμησε να επανασυστήσει τη Δημοτική Αστυνομία Ιεράπετρας, πιστεύοντας πάρα πολύ στη χρησιμότητα του θεσμού παρέχοντας και όλα τα απαραίτητα μέσα για να λειτουργήσει η υπηρεσία. Αυτή τη στιγμή η υπηρεσία διαθέτει πλήρως εξοπλισμένο γραφείο, αυτοκίνητο τύπου τζιπ, δίκυκλη μηχανή, συσκευές σκάνερ για τα ζώα συντροφιάς, ασύρματους, ντεσιμπελόμετρα, πλήρης στολή. 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως γίνεται να λειτουργεί μια υπηρεσία με μόνο ένα υπάλληλο, δεν είναι και επικίνδυνο αυτό? 

Βασικά ο λόγος που δέχτηκα να επιστρέψω στη Δημοτική Αστυνομία ήταν η εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου ο Δήμαρχος κ. Καλαντζάκης ο οποίος μου έδειξε από την πρώτη στιγμή ότι δεν το νοιάζει το πολιτικό κόστος αρκεί να γίνεται το σωστό και με δίκαιο τρόπο. Επίσης προερχόμενος από μια μεγάλη Δημοτική Αστυνομία-σχολείο- όπως αυτή του ΔΗΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ αλλά και το πέρασμα μου από την Ελληνική Αστυνομία, δεν με φόβισε ό όγκος εργασίας. 

Έτσι αναγκαστικά αφού ανέλαβα «το έργο» έπρεπε να βρω τρόπους να κάνω την υπηρεσία να δουλέψει, ελπίζοντας σε μία σύντομη επιστροφή και των υπολοίπων παιδιών από τους άλλους φορείς. Όμως τελικά πέρασαν έτσι 3 ολόκληρα χρόνια χωρίς η κυβέρνηση να δώσει λύση στο πρόβλημα.  Εν τέλει η δουλειά βγαίνει γιατί υπάρχει άριστη συνεργασία με όλες τις υπηρεσίες του Δήμου και βασικά με το Α.Τ. ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ, τα αντικείμενα της δουλειάς είναι δύσκολα και πρέπει να φέρεσαι πάντα με «επαγγελματισμό», στον τομέα της αστυνόμευσης δεν χωράει η «κλασσική δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία», εδώ θα πρέπει να δουλέψεις πέρα του ωραρίου, Κυριακές, αργίες, υπό κακές καιρικές συνθήκες, εμπλεκόμενος πολλές φορές σε φασαρίες και προπηλακισμούς. 

Επίσης είναι σημαντικό να μπορείς να πιάνεις τον παλμό της κοινωνίας και να έχεις διάθεση να εξυπηρετείς τον πολίτη, δεν μπορώ λοιπόν να μην σεβαστώ ένα δημότη νοικοκύρη, ο  οποίος πρέπει να ξυπνήσει πρωί για να πάει στη δουλειά του ο οποίος με παίρνει τηλέφωνο στις έντεκα το βράδυ αναφέροντας μου ότι δεν μπορεί να κοιμηθεί από γαβγίσματα σκύλου, απλά βάζω τη στολή μου και πηγαίνω. Γενικά έχω ένα ελεύθερο ωράριο και το σύστημα δουλεύει με βάση της καταγγελίες, πέρυσι η υπηρεσία διεκπεραίωσε 1018 καταγγελίες (περίπου 85 μ.ο ανά μήνα). 


ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιες είναι οι βασικές αρμοδιότητες της Δημοτικής Αστυνομίας, ο Δήμος Ιεράπετρας τι προβλήματα αντιμετωπίζει περισσότερο? 

Η Δημοτική Αστυνομία αποτελείται από ειδικό ένστολο προσωπικό, το οποίο έχει λάβει ειδική εκπαίδευση, έχει ιδιαίτερη ιεραρχία και διέπεται από κανόνες πειθαρχίας. Για τα παραπτώματα που διώκονται ποινικά, το προσωπικό της Δημοτικής Αστυνομίας ενεργεί καθήκοντα ειδικού ανακριτικού υπαλλήλου, κατά την ειδικότερη πρόβλεψη του άρθρου 34 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας, για όσα αδικήματα ανήκουν στην αρμοδιότητα του. 

Η Δημοτική Αστυνομία λειτουργεί με βάση το Ν.3731/2008 βάση του οποίου υποχρεούται να ασκεί 28 αρμοδιότητες τις περισσότερες σε συναρμοδιότητα με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ. Βασικές αρμοδιότητες είναι ο έλεγχος της παράνομης στάθμευσης, των διατάξεων που αφορούν στο υπαίθριο εμπόριο και στις λαϊκές αγορές, την τήρηση της καθαριότητας και τα εγκαταλελειμμένα οχήματα, η τήρηση των διατάξεων που αφορούν τα ζώα συντροφιάς, ο έλεγχος για αυθαίρετη κατάληψη κοινοχρήστων χώρων.  

Γενικά ο Δήμος Ιεράπετρας θα έλεγα ότι έχει κυρίως θέματα καθαριότητας, κυρίως περιφερειακά αφού υπάρχουν μεγάλες θερμοκηπιακές καλλιέργειες, άρα πολλά απόβλητα που δυστυχώς εκ του αποτελέσματος μεγάλος όγκος από αυτά απορρίπτονται από ασυνείδητους μέσα σε δασικές εκτάσεις, ρέματα, παραλίες. Πρόβλημα θα μπορούσα να πω ότι έχουμε και όσον αφορά την αυθαίρετη κατάληψη κοινοχρήστων χώρων, υπάρχουν παράνομες καταλήψεις από τραπεζοκαθίσματα, από αυθαίρετες κατασκευές όμως σε αυτό φταίει περισσότερο το περίπλοκο νομικό καθεστώς και ή συσσωρευμένη ανομία που γινόταν ανεκτή επι δεκαετίες. 

Όσον αφορά το κέντρο της Ιεράπετρας τα περισσότερα προβλήματα θα λυθούν με το νέο «Ενιαίο Κανονισμό Κοινοχρήστων Χώρων» που ετοιμάζεται από την παρούσα δημοτική αρχή. Όσον αφορά το κυκλοφοριακό η Ιεράπετρα δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα, πάρα μόνο το καλοκαίρι κατά ένα  διάστημα περίπου από  20/7 έως 20/8 λόγο της αυξημένης τουριστικής κίνησης όμως και αυτό πιστεύω να βελτιωθεί με το νέο «Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης»  που επίσης ετοιμάζεται αυτή την περίοδο. Τις περισσότερες όμως καταγγελίες και παράπονα που έλαβε η Υπηρεσία μας κατά το έτος 2017 αφορούσαν τα ζώα συντροφιάς και αδέσποτους σκύλους. Δεχτήκαμε περίπου 200 καταγγελίες, για μη τήρηση κανόνων ευζωίας, κακοποιήσεις, εγκαταλείψεις κουταβιών, αλλά και οχλήσεις καθαριότητας, διατάραξης κοινής ησυχίας. Μάλιστα σε συνεργασία με το Α.Τ. έγιναν και δύο μεγάλες δικογραφίες με αφαίρεση σκύλων από τους ιδιοκτήτους τους λόγω μη τήρηση των κανόνων ευζωίας.  

Μεγάλες οχλήσεις είχαμε και από την οικονομική δραστηριότητα  από τη Νήσο Χρυσή, τόσο μέσα σε αυτό (καντίνες, σφραγίσεις, κατάληψη αιγιαλού, σκουπίδια, υποβάθμιση περιβάλλοντος) όσο και έξω από αυτό, εντός πόλεως δηλαδή με παράνομες διαφημίσεις, πινακίδες στο οδόστρωμα, κυκλοφοριακό στην προβλήτα κλπ. 

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιο είναι το μέλλον της Δημοτικής Αστυνομίας Ιεράπετρας, υπάρχει σχεδιασμός και στόχος  για το έτος 2018? 

Το πρώτο πράγμα που περιμένουμε να γίνει, είναι η στελέχωση της Υπηρεσίας μέσω του νέου συστήματος της κινητικότητας, έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να έρθουν άμεσα 5 Δημοτικοί Αστυνομικοί, όμως για να γίνει αυτό θα πρέπει μέχρι μέσα Απριλίου ο ΔΗΜΟΣ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ να έχει προλάβει να επικαιροποιησει το οργανισμό του ανεβάζοντας τις θέσεις στην ηλεκτρονική πλατφόρμα. Στον Ο.Ε.Υ.  η Δημοτική Αρχή πρέπει να αποτυπώσει  τις πραγματικές ανάγκες που έχει ο Δήμος Ιεράπετρας για αστυνόμευση, εξασφαλίζοντας  τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών «Δημοτικής Αστυνόμευσης»  για όλους τους πολίτες του Δήμου, αλλά και για όλους τους επισκέπτες. Η Δημοτική Αστυνομία Ιεράπετρας, με βάση τις αρμοδιότητες, τον πληθυσμό, την έκταση και τους επιστημονικούς δείκτες αστυνόμευσης θα πρέπει να διαρθρώνεται σε επίπεδο Διεύθυνσης με 25 Δημοτικούς Αστυνομικούς. Έπειτα να σημειώσουμε ότι κατά το 2018 αναμένεται και αύξηση του φόρτου εργασίας αφού έπονται νέες πεζοδρομήσεις, νέοι ποδηλατοδρόμοι, νέος κανονισμός κοινοχρήστων χώρων, νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης.  Το φετινό στοίχημα συνεπώς είναι να καταφέρει η υπηρεσία να ανταποκριθεί σε όλα αυτά. Με βάση τη νομοθεσία  η υπηρεσία θα πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργεί ανεξάρτητα από τον υπόλοιπο Δήμο, έχοντας πάντα εσωτερική  και εξωτερική υπηρεσία (Αξιωματικό Υπηρεσίας και Τηλεφωνητή και τουλάχιστον 2 άτομα με περιπολικό). Θεωρείται μεγάλο πλεονέκτημα για ένα Δήμο να διαθέτει ένα Τμήμα το οποίο να έχει ικανότητα να δουλεύει όταν ο υπόλοιπος Δήμος είναι κλειστός, απογεύματα, Κυριακές, σε Αργίες, σε νυχτερινές ώρες, έτσι ώστε αφενός ο πολίτης να μπορεί να εξυπηρετηθεί ανά πάσα ώρα καταθέτοντας  αιτήσεις, κάνοντας καταγγελίες, λαμβάνοντας έγγραφα, κάνοντας γνήσια υπογραφής κ.α  και αφετέρου να υπάρχει μία επαρκής αστυνόμευση όσον αφορά τα δημοτικά θέματα αφού αποδεδειγμένα οι περισσότερες παρανομίες γίνονται αυτές τις μέρες και ώρες: π.χ. οι μεγαλύτερες καταλήψεις κοινοχρήστων χώρων στην παραλία γίνονται Σαββατοκύριακα, οι απορρίψεις σκουπιδιών και θερμοκηπιακών υπολειμμάτων πολύ πρωινές ή πολύ νυχτερινές ώρες, η παράνομη δόμηση σε αργίες κοκ.

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποιος είναι συνοπτικά ο απολογισμός σε νούμερα της Δημοτικής Αστυνομίας Ιεράπετρας για το 2017? 

Η αξιολόγηση του έργου μιας Δημοτικής Αστυνομίας δεν μπορεί να αποτιμηθεί μόνο από νούμερα, αφού λόγο της φύσης του επαγγέλματος τα οφέλη αλλά και οι παραλείψεις δεν είναι απολύτως μετρήσιμα. Για παράδειγμα δεν καταγράφεται η «πρόληψη», δηλαδή σε μία απλή του περιπολία, ο Δημοτικός Αστυνομικός παράγει έργο με απλές παρατηρήσεις, απλές συστάσεις ή με την «επαπειλουμένη υποβολή προστίμων»  χωρίς να κάνει επίσημα καμία διοικητική πράξη. Επίσης δεν μπορεί να καταγραφεί το αίσθημα ασφάλειας που προσφέρεται στους δημότες, η προστασία της δημοτικής περιουσίας, η συμβολή στην πολιτική προστασία, η υποβοήθηση της κυκλοφορίας με ένα απλό σφύριγμα  κλπ.      

Όσον αφορά τα μετρήσιμα νούμερα κατά το έτος 2017 συνοπτικά αναφέρονται:

-Διεκπεραίωση 1018 επίσημων καταγγελιών & υποθέσεων 
-Διεκπεραίωση 510 εγγράφων (αιτήσεις πολιτών, ξένων υπηρεσιών) 
-Επιβολή 850 προστίμων πάσης φύσεως (κυρίως Κ.Ο.Κ., Καθαριότητας, Κοινοχρήστων Χωρών, ζώων συντροφιάς) 
-Έγιναν 89  Γνήσια της υπογραφής κατ’ οίκον (σε κινητικά ανήμπορους, ηλικιωμένους)  

Ο ΓΑΪΤΑΝΑΚΗΣ Ιωάννης είναι Πτυχιούχος Φ.Α. με Μεταπτυχιακό Δίπλωμα ειδίκευσης στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, υπηρετεί επί 15 έτη στη Δημοτική Αστυνομία και τα τελευταία 3 έτη είναι Προϊστάμενος του Αυτοτελούς Τμήματος της Δημοτικής Αστυνομίας Ιεράπετρας.  

Διεύθυνση Υπηρεσίας: Κόρακα 13, τηλέφωνο: 2842340399 (, email: d.astynomia@ierapetra.gov.gr

19 σχόλια :

Duty είπε...

Συγχαρητήρια στον συνάδελφο!!!
Αυτοί οι ανθρώποι έχουν πιστέψει πραγματικά στον θεσμό αυτόν.
Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι ΟΛΟΙ ΜΑΖΊ σαν γροθιά να απαιτήσουμε μια νέα Δημοτική Αστυνομία
με βάση τα ευρωπαικά πρότυπα και βέβαια την επιστροφή των συναδέλφων που είναι στα ΚΚ και την πρόσληψη νέων.
Ας εξελίξουμε τον θεσμό όπως και άλλοι κλάδοι το έχουν πράξει. π.χ. Ειδικοί Φρουροί
Παρακαλώ πολύ συνάδελφοι καλό θα ήταν να κάναμε μια ουσιαστική κίνηση.

Karaman είπε...

Λυπάμαι Duty αλλά δεν ακούει κανείς. Τα έχουμε πει πολλές φορές πριν κ μετά την κατάργηση ότι ο θεσμός χρειάζεται αναβάθμιση για την αναγκαιότητα κ αποτελεσματικότητα του όμως τα σωματεία κ όσοι έχουν επιρροές στους άνωθεν το μόνο που ζητάνε είναι επίδομα βαρέων κ ανθυγιεινών κ άλλα τέτοια που δεν τα λες πρωτεύοντα. Κρίμα για όσους ξεφτιλίζονται καθημερινά στον δρόμο κ βρίσκουν σχετική δικαίωση μόνο μέσω δικαστηρίων, δεν λειτουργεί έτσι μια αστυνομία! Κάτι πήγε να γίνει που πήγαμε στην ΕΛΑΣ αλλά δεν άρεσε σε κάποιους. Απολαύστε τη παρωδία όσο πάει..

vourlismenos είπε...

φίλε Καραμαν με όλο το σεβασμό δεν είμαστε ούτε θα γίνουμε ποτέ Αστυνομία.Αν ήθελες μπορούσες να μείνεις.Αν μετα απο 2,5 Χρόνια ακόμη είσαι μετανιωμένος....Αυτό έχουμε ευτυχώς ή δυστυχώς

Karaman είπε...

Συμφωνούμε απόλυτα, δεν θα λειτουργήσουμε ποτέ σαν αστυνομία γιατί δεν θέλανε και δεν θέλουνε κάποιοι (μάλλον και εσύ) γιατί τους βολεύει. Αφού δεν είμαστε αστυνομία γιατί έχουμε τον όρο αστυνομία; Να γίνουμε διοικητικοί με πολιτικά αν είναι έτσι κ να φύγουν αστυνομικής φύσης αρμοδιότητες από πάνω μας!
Δεν μπορούσα να μείνω αστυνομία και πίστεψε με είναι πολλοί σαν κ εμένα γιατί έβαλαν λιγοστές θέσεις και δεν ξεκαθάρισαν το αντικείμενο κ τον τόπο, ελπίζω να το καταλάβεις τώρα γιατί βαρέθηκα να το επαναλαμβάνω!
Μετανιωμένος είμαι 12+ χρόνια με αυτόν τον θεσμό κ ήλπιζα σε κάποια αλλαγή αλλά μάταια. Βρες τις διαφορές δημοτικών αστυνομιών του εξωτερικού με τη δική μας και έλα να τα ξαναπούμε..

vourlismenos είπε...

Όταν αποφασίζες να μπεις στην ΔΑ ήξερες τι ήταν ή την μπερδευες πχ με την ΔΑ της Μαδρίτης;Φαντάζομαι πως ήξερες.Και εγώ.Για αυτό κ μπήκα κ δεν ζητάω παραπάνω απο αυτά που μου δόθηκαν.Συνειδητή επιλογή.Εσένα μάλλον όχι.Βολεύει Έτσι όπως λειτουργεί;Κάποιους ναι κάποιους όχι.Εμένα ναι.Αυτό μου δόθηκε,αυτό πήρα.Κ τα έχω Καλά με την επιλογή μου.Επιτέλους Χωνέψτε το:Δεν είμαστε ΕΛΑΣ αλλά ΔΑ.Είναι τόσο μα τόσο απλο.Όταν το συνειδητοποιησετε θα τα βρείτε κ με τον εαυτό σας

vourlismenos είπε...

είμαι 39 χρονών με δύο παιδιά.Αργά για δάκρυα κ να το παίζω Ράμπο στην ΕΛΑΣ.14 Χρόνια στην υπηρεσία κ θα την υπηρετώ όσο πάει γιατί είναι το δεύτερο μας σπίτι μας αρέσει ή όχι αυτή είναι η πραγματικότητα.Εξάλλου επιλογές υπήρχαν.Και όχι μόνο να μείνετε στην ΕΛΑΣ.Ας φεύγατε.Αφού όμως αποφασίσατε να μείνετε ενώ είχατε 3 επιλογές σταματήστε να γκρινιάζετε κ υποστηρίξτε την απόφαση σας.Τόσο δύσκολο να το κάνετε;Δεν ειρωνεύομαι ούτε προκαλώ.Απλά δέξου την πραγματικότητα όπως ειναι

Duty είπε...

Συνάδελφοι διαβάζω τα σχόλια σας και πραγματικά λυπούμαι βαθύτατα...
Αντί να είμαστε όλοι ενωμένοι για ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον και με σοβαρότητα στα καθήκοντα που ασκούμε,
δυστυχώς αντιμετωπίζουμε έναν εμφύλιο ανάμεσα μας.
Όσοι επέλεξαν την Δημοτική Αστυνομία κάποιοι το έκαναν για να μην χάσουν τα γραφεία τους και τις θέσεις των προισταμένων
(οι περισσότεροι άνευ σχολής βεβαίως) και κάποιοι γιατί έχουν πιστέψει στον θεσμό αυτόν και δίνουν την ψυχή τους κάθε μέρα έξω στο δρόμο.
Αυτό που ζητάμε ΚΑΠΟΙΟΙ είναι αναβάμθιση!!!!!
Αν κάποιοι θέλουν να το παίζουν διοικητικοί ας καθήσουν στον Δήμο
ΟΧΙ στην Δημοτική Αστυνομία.

Karaman είπε...

Βουρλισμένε, 39 χρονών έγινες από 25 που μπήκες στην δημοτική και απολαμβάνεις απλά τον μισθό σου χωρίς να ήθελες και θέλεις ποτέ αναβάθμιση , εξέλιξη και κύρος στον θεσμό που συνειδητά επέλεξες - μόνος σου το παραδέχεσαι. Εν ολίγοις το έκανες καθαρά βιοποριστικά και πιθανά για τον τόπο συμφερόντων σου χωρίς να τρελαίνεσαι ιδιαίτερα για στολές κ σώματα. Κάποιοι όμως το επιλέξαμε γιατί μας αρέσουν με κύριο κριτήριο την εντοπιότητα  (βλ. συνοριακοί φύλακες). Γι αυτό να λείπουν τα σχόλια περί αστυφυλάκων, ράμπο κλπ. Ναι, αν ήθελα έμπαινα στο λιμενικό και σε άλλα σώματα όμως επέλεξα τόπο και εφόσον παίρναμε και καλά λεφτά έλεγες ,καλά είμαι - υπομονή για τα καλύτερα.
Δε γνώριζα τι αντικείμενο ακριβώς (πέρα από την ελεγχόμενη) ασκεί η δημοτική αλλά μόνο όταν μια υπηρεσία έχει τον όρο αστυνομία, φέρει στολή, εκπαιδεύεται κ έχει ειδικούς ανακριτικούς υπαλλήλους τότε πρέπει να λειτουργεί και έτσι χωρίς να χρειάζεται να ξέρω λεπτομερώς πως λειτουργεί της Μαδρίτης. Είναι αυτονόητο!
Δεν λες να καταλάβεις γιατί επιστρέψαμε τα άτομα που δεν θέλαμε και ειλικρινά κουράστηκα να το εξηγώ , όμως σου λέω για τελευταία φορά πως αν ο Σ(Φ)ΥΡΙΖΑ είχε προσδιορίσει πως όσοι επιλέξουν αστυνομία ή διάθεση υπουργού εσωτερικών θα απορροφηθούν στον τόπο συμφερόντων τους,τότε δεν θα ήμουν εδώ να "γκρινιάζω" ! Αφού λοιπόν έγιναν έτσι τα πράματα - όχι ξεκάθαρα τότε θα με ανέχεσαι όπως σε ανέχομαι.
Το χειρότερο από όλα πέρα από την επιστροφή στον θίασο είναι πως οι υπέρμαχοι της επανασύστασης κλωτσήσατε το δημόσιο για επιστροφή στους δήμους με το μέλλον αβέβαιο ειδικά τώρα που ακρωτηριαστήκαμε! Δεν είδα πάντως κανέναν από αποκεντρωμένες, εφορίες, δήμους κλπ να επιστρέφει, κάτι δεν σου λέει αυτό;

Duty δυστυχώς όπως βλέπεις δεν γίνεται λόγος για αναβάθμιση εκτός αν το επίδομα επικίνδυνης κ ανθυγιεινής θεωρείται αναβάθμιση!

Duty είπε...

Ελικρινά ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ Karaman θα ήθελα να μάθω πόσοι από εμάς που επιστρέψαμε στην Δημοτική Αστυνομία θέλουν να εξελιχθεί ο θεσμός και όχι να μείνει εδώ που είναι ή και ακόμα χειρότερα...
Πραγματικά λυπούμαι που συνάδελφοι μιλούν με απαξιοτικά και απαθή λόγια για την ίδια τους την υπηρεσία.
Δεν σκέφτονται αυτά που πέρασαν το 2013;;;
Δεν θέλουν να κατοχυρώσουν την εργασία τους με πιο ισχυρά θεμέλια;;;
Τι νοοτροπία έχουνε δηλαδή αυτοί οι νέοι άνθρωποι που επιλέχθηκαν να βοηθήσουν μια κοινωνία από αυτό
το πόστο;;;
Σας ξαναλέω κοιτάξτε που έφτασαν οι Ειδικοί Φρουροί, οι Πυροσβέστες (ούτε καν διακριτικούς βαθμούς δεν είχαν αυτοί), το Λιμενικό μπαίνει στις Πανελλήνιες, όλα αυτά από πιέσεις και όρεξη για εξέλιξη.
Εμείς;;; Στην τύχη του κάθε ανίδεου πολιτικού και των δήθεν προισταμένων...
Κρίμα πολύ κρίμα...


Unknown είπε...

Συναδελφε karaman και Duty συμφωνω 100% μαζι σου.εχουμε επαναπαυτει δεν κοιταμε μπροστα.Duty υπαρχει τροπος να δουμε μια πρωτη εικονα για το ποσοι θελουν την μελλοντικη εξελιξη(αναβαθμιση) της υπηρεσιας μας,κανοντας ενα γκαλοπ.Η μεσω του DIMASTIN (με ονοματεπωνυμο και τμημα υπηρεσιας, η να κανει καποιος ενα γκαλοπ σε ενα φορουν στο facebook.ετσι για να δουμε στο περιπου τι θελουμε? Θελουμε αναβαθμιση σε ευρωπαικα προτυπα?Η να παραμεινουμε ως εχει?

vourlismenos είπε...

επειδή ερμηνευετε είτε κατα το δοκούν είτε επειδή έτσι βολεύει κάποια πράγματα δεν θα συνεχίσω άλλο.Ο καθένας με τα θέλω του.Εργάζομαι στον Δήμο Αθηναίων κ αυτό λέει πολλά για το εύρος κ το Ρίσκο της εργασίας σε σχέση με άλλους "τόπους συμφερόντων".Μέρα κ νύχτα.Ευχαριστώ για τον διάλογο

Duty είπε...

Συμφωνώ συνάδελφοι, αλλά καλό θα ήταν να το αναλάβει κάποια βάση δεδομένων.
Όπως το DIMASTIN για παράδειγμα. Θα μπορούσαμε με κάποια αίτηση από τα Δημοτικά Αστυνομικά Τμήματα που υπηρετούμε να γίνει μια ονομαστική καταγραφή του καθενός με την υπογραφή του ΒΕΒΑΙΩΣ
πχ ΟΝΟΜΑ-ΕΠΙΘΕΤΟ-ΔΗΜΟΣ -ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΘΕΣΜΟΥ ΝΑΙ Ή ΟΧΙ
Και να αποσταλλεί στο DIMASTIN και αν δεν είναι πρόβλημα τα παιδιά να αποδόσουν το αποτέλεσμα.

Karaman είπε...

Είμαι υπέρ σε οποιαδήποτε πρόταση και κίνηση που αφορά την αναβάθμιση, εξέλιξη και σταθερότητα της δουλειάς μας, είμαι κατά στην αδιαφορία, στην διατήρηση της τωρινής κατάστασης και σε όσους ρισκάρουν να ξαναχάσουμε την δουλειά μας,μετά θα είναι αργά για δάκρυα κ πορείες με φέρετρα βουρλισμένε κ όχι τώρα που στην τελική "την βγάζουμε στον αφρό" καθώς μειώθηκαν προσωπικό και αρμοδιότητες. Η υπηρεσία πρέπει να δουλέψει σαν δημοτική αστυνομία και να ειναι αναγκαία με κύρος και όχι σαν υπηρεσία εσόδων με στατιστικά παραβάσεων και προστίμων. Πρέπει να γίνει καταγραφή με αληθή τρόπο για το τι θέλει το σύνολο των συναδέλφων, αναβάθμιση ή διατήρηση στο τρέχον καθεστώς;

23 είπε...

Μιλατε ΟΛΟΙ στον αερα.... αναβαθμιση με το ενα τεταρτο του προσωπικου και ενω οι συναδελφοι ειναι χωμενοι στα σκατα της φυλακης???? Ζητηστε πρωτα απο τους δημαρχους σας να ανοιξουν θεσεις και μετα περισσοτεροι και δυνατοτεροι διεκδηκιστε το καλλιτερο.

Duty είπε...

Εννοείτε ότι υπολογίζουμε και τους συναδέλφους που βρίσκονται στις φυλακές.
Άλλωστε έχει βγει η προκύρηξη για νέους σωφρονιστικούς υπαλλήλους άρα το λογικό
είναι να γυρίσουν πίσω οι δικοί μας.

Karaman είπε...

23 θα συνεννοηθείς καλύτερα με τον βουρλισμένο νομίζω. Όποιοι τρελάθηκαν με την επανασύσταση γιατί δεν "πιέσανε" να γυρίσουν όλοι οι εκπαιδευμένοι δημοτικοί αστυνομικοί πίσω και γύρισαν μόνο οι της ΕΛ.ΑΣ; Προσλήψεις δεν γίνονται, οι σχολές έκλεισαν, των φυλακών άγνωστο πότε και εάν γυρίσουν έτσι εμείς όσοι μείναμε ζητάμε τα αυτονόητα, να μπορούμε να δουλέψουμε με εργασιακό μέλλον, κύρος και αξιοπρέπεια.

george z1000 είπε...

Συναδελφε 23 δεν ειναι στο χερι των δημαρχων,το ξερεις.Δυστηχως τα πραγματα ετσι εχουν!ολοι θελουμε να επιστρεψουν οι συναδελφοι πισω,και κατα την γνωμη μου θα επρεπε να ειναι υποχρεωτικο,γιατι και παλι η υπηρεσια υποστελεχωμενη θα ειναι,συγνωμη αλλα δεν μπορουμε να εχουμε και την πιτα γεματη και τον σκυλο χορτατο,ουτε οτι συμφερει τον καθενα.εγω εδω εσυ εκει.ΟΛΟΙ ΠΙΣΩ.Οπως και να εχει ομως,το σωστο να λεγεται αλλα δεν μπορουμε να περιμενουμε μια ζωη,εχουν περασει 3 χρονια απο την επανασυσταση.πρεπει να συνεχισουμε,να παμε μπροστα.Προτεινω το Dimastin να κανει ενα γκαλοπ,δεν θα ειναι η πρωτη φορα ουτως η αλλως και επισης θα ειναι και αυτο για καλο σκοπο.Και επισης να διαβιβαστουν τα αποτελεσματα στο αρμοδιο Υπουργειο.

Maimu είπε...

Καραμαν συμφωνώ. Εκλεισαν οι σχολές αλλά έστω στο μέλλον ποτέ δεν ξέρεις. Ενίσχυση τώρα με τους δημοτικούς των κκ κ αύριο για κατι καλλίτερο ...

Maik Pap είπε...

Ναι να γίνει γκάλοπ απο dimastin, αναβάθμιση ή όχι

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...